- Czas trwania: 6 godzin
- Rodzaj: Kurs doskonalący
- Forma: Stacjonarna
- Koszt: 300 zł/os
Terapia ręki - kurs certyfikowany
O szkoleniu Trening regulacji emocji:
W trakcie szkolenia otrzymają Państwo konkretne wskazówki w jaki sposób pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które nie radzi sobie z emocjami. Pokażemy, jak można w inny sposób podejść do rozumienia różnych zachowań dzieci i podejmować adekwatne działania zmierzające do poprawy ich samopoczucia.
Dla kogo:
Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli i specjalistów (pedagogów, pedagogów specjalnych, logopedów), którzy pracują z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym (klasy I – III).
Program szkolenia
- EMOCJE
- Czym są emocje?
- Funkcje emocji
- Regulacja i koregulacja
2. INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- Inteligencja emocjonalna dzieci a ich funkcjonowanie w relacjach rówieśniczych
- Podstawy regulacji emocji dzieci
- Możliwości regulacji emocji w środowisku przedszkolnym
3. JAK POMOC DZIECKU W POWROCIE DO RÓWNOWAGI
- Zanim wybuchnę ….
- W trudnym czasie…..
- Sposoby na wyciszenie
Terapia ręki
W trakcie szkolenia Trening regulacji emocji kursanci:
- Poznają emocje, których doświadczają dzieci młodsze i starsze
- Nauczą się rozpoznawać sygnały mogące świadczyć o odczuwanych emocjach i ich skutkach
- Poznają sposoby rozmawiania z dziećmi o ich emocjach
- Poznają sposoby opanowania „złych” emocji i wyciszenia dziecka
- Termin - marzec 2025 r.
- Czas trwania - 6 godz.
- Forma zajęć: stacjonarne
- Koszt - 300 zł/os.*
* 10% bonifikaty dla naszych absolwentów
- Koszt dla szkół i przedszkoli - 1800 zł.
Po szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia.
Osoba prowadząca
mgr Karolina Chyła – psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Ukończyła wiele szkoleń specjalistycznych m.in. III Stopniowy kurs Terapii Behawioralnej, Mała Akademia ABA, Szkolenia z zakresu TUS, Trening Regulacji Emocji.
Od 15 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami z różnymi niepełnosprawnościami, głównie z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi. W pracy wykorzystuje wiele metod nastawionych na wzmacnianie prawidłowych i pożądanych zachowań. Uczy dzieci i młodzież nowych umiejętności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania w środowisku rówieśniczym. Pokazuje, jak radzić sobie z negatywnymi emocjami. Ważnym elementem pracy jest ścisła współpraca z Rodzicami, udzielaniem wsparcia i porad.