Trening regulacji emocji dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
W trakcie szkolenia otrzymają Państwo konkretne wskazówki w jaki sposób pracować z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, które nie radzi sobie z emocjami.
Forma online – realizowane w czasie rzeczywistym z możliwością prowadzenia dyskusji oraz zadawania pytań osobie prowadzącej. Warsztaty i szkolenia prowadzone za pośrednictwem Google Meet (nie ma konieczności instalowania żadnych programów na komputerze).
Po zakończonym szkoleniu nauczyciele otrzymują zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli; inni uczestnicy – zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem MEN w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
W trakcie szkolenia otrzymają Państwo konkretne wskazówki w jaki sposób pracować z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, które nie radzi sobie z emocjami.
Celem szkolenia jest zaznajomienie uczestników z objawami zespołu nadpobudliwości psychoruchowej (ADHD) oraz ich wpływem na różne aspekty funkcjonowania ucznia.
W trakcie szkolenia otrzymają Państwo konkretne wskazówki w jaki sposób pracować z dzieckiem w wieku przedszkolnym oraz wczesnoszkolnym, które nie radzi sobie z emocjami.
Certyfikowany kurs kończący się imiennym certyfikatem ukończenia formy doskonalenia zawodowego, zgodnym z wymogami MEN oraz certyfikatem potwierdzającym nabycie kompetencji zawodowych.
Zapraszamy nauczycieli na szkolenia on-line z zakresu „Awans zawodowy nauczyciela”. Szkolenia przygotowane są w oparciu o aktualne wytyczne dotyczące awansu zawodowego obowiązujące od 1 września…
Szkolenie skierowane jest do nauczycieli wszystkich przedmiotów, w trakcie którego zdobywają oni praktyczne umiejętności niezbędne do codziennej pracy z uczniem. Tym samym przyczyniają się oni…
Umiejętność uczenia się jest rozumiana jako zdolność konsekwentnego i wytrwałego uczenia się, organizowania własnego rozwoju, zarówno indywidualnie, jak i w grupach. Kompetencja ta obejmuje świadomość…
Przeżywanie kryzysu emocjonalnego jest normalną reakcją na urazowe doświadczenie; to powszechne zjawisko egzystencjalne; „prywatny koniec świata”, który może się przydarzyć każdemu. Adekwatną i najbardziej skuteczną…
Neuroedukacja to pasjonująca podróż w głąb ludzkiego mózgu, dzięki której pogłębimy wiedzę na temat uczenia się. Dotyczy przełamania schematów myślenia, działania i kształcenia aktywizującego, wyzwalającego…
Szkolenie ma na celu pokazanie jak należy reagować na rozmaite trudne zachowania uczniów, aby móc je zmienić i równocześnie zachować swój autorytet.
Program „Szkolna Interwencja Profilaktyczna” opracowany został przez zespół pracowników Pracowni Profilaktyki Młodzieżowej “Pro-M” Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie. Adresowany jest bezpośrednio do rad pedagogicznych…
Zapraszamy Państwa na kurs doskonalący z zakresu: „Psychologia behawioralna i poznawczo-behawioralna dla nauczycieli” organizowany przez Niepubliczną Placówkę Doskonalenia Nauczycieli COGITO wspólnie z Fundacją ASDreamer z…
Miejsce prowadzenia szkoleń stacjonarnych uzależnione od miasta, w którym jest realizowane.
Jest połączeniem zajęć stacjonarnych z nauką zdalną (online). Część prowadzona online zawsze realizowane w czasie rzeczywistym z możliwością prowadzenia dyskusji oraz zadawania pytań osobie prowadzącej.
Realizowane w czasie rzeczywistym z możliwością prowadzenia dyskusji oraz zadawania pytań osobie prowadzącej. Warsztaty i szkolenia prowadzone za pośrednictwem Google Meet (nie ma konieczności instalowania żadnych programów na komputerze).
Szkolenia realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 28 maja 2019 r. w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli