Trening regulacji emocji dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

W trakcie szkolenia otrzymają Państwo konkretne wskazówki w jaki sposób pracować z dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, które nie radzi sobie z emocjami.

Terapia ręki - kurs certyfikowany

O szkoleniu Trening regulacji emocji:

W trakcie szkolenia otrzymają Państwo konkretne wskazówki w jaki sposób pracować z dzieckiem z ASD, które nie radzi sobie z emocjami. Pokażemy, jak można w inny sposób podejść do rozumienia różnych zachowań dzieci i podejmować adekwatne działania zmierzające do poprawy ich samopoczucia.

Dla kogo:

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli i specjalistów (pedagogów, pedagogów specjalnych, logopedów), którzy pracują z dziećmi na każdym etapie edukacyjnym.

Program szkolenia

  1. Emocje
  • Czym są emocje?
  • Funkcje emocji
  • Regulacja i koregulacja

2. Strategie pomagające dzieciom ze spektrum autyzmu w zarządzaniu emocjami i uczuciami

  • Edukacja emocjonalna
  • Techniki regulacji emocji
  • Tworzenie spersonalizowanych planów wsparcia
  • Stymulowanie pozytywnych relacji społecznych

3. Spersonalizowany plan wsparcia dla uczniów z ASD

  • Diagnoza indywidualnych potrzeb
  • Cele ogólne i cele terapeutyczne
  • Strategie zarządzania emocjami
  • Konkretne kroki do podjęcia w sytuacjach trudnych
  • Wsparcie dla nauczycieli i personelu szkolnego

Terapia ręki

* 10% bonifikaty dla naszych absolwentów

Po szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikat ukończenia.

Osoba prowadząca

mgr Karolina Chyła – psycholog, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci i młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Ukończyła wiele szkoleń specjalistycznych m.in. III Stopniowy kurs Terapii Behawioralnej, Mała Akademia ABA, Szkolenia z zakresu TUS, Trening Regulacji Emocji.

Od 15 lat pracuje z dziećmi, młodzieżą i osobami z różnymi niepełnosprawnościami, głównie z dziećmi z  zaburzeniami rozwojowymi. W pracy wykorzystuje wiele metod nastawionych na wzmacnianie prawidłowych i pożądanych zachowań. Uczy dzieci i młodzież  nowych umiejętności niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania w środowisku rówieśniczym. Pokazuje, jak radzić sobie z negatywnymi emocjami. Ważnym elementem pracy jest ścisła współpraca z Rodzicami, udzielaniem wsparcia i porad.